Reklamační postup

Pokud zjistíte jakékoliv závady nebo nesrovnalosti u služeb poskytovaných v rámci smlouvy, postupujte prosím podle následujících kroků:

1. Písemné oznámení o reklamaci

Reklamaci uplatněte písemně prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu: info@martinulc.cz.

Uveďte podrobnosti týkající se reklamace, včetně popisu závady, důvodů reklamace a jakýchkoliv relevantních informací (například kopie uzavřené smlouvy, číslo objednávky apod.).

2. Přijetí reklamace

Po obdržení reklamace vás budu informovat e-mailem o jejím přijetí a zahájení reklamačního řízení nejpozději do 5 pracovních dnů.

3. Vyšetření a vyhodnocení reklamace

Vaši reklamaci důkladně posoudím a vyšetřím. Mohu vás kontaktovat pro doplňující informace nebo dokumenty nezbytné pro vyřízení vaší reklamace.

Reklamaci se budu snažit vyřešit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od obdržení veškerých potřebných informací.

4. Náprava závady

Pokud bude reklamace oprávněná, závadu odstraním bez zbytečného odkladu a bezplatně.

V případě, že nebudu schopen závadu odstranit, bude vám nabídnuta jiná vhodná alternativa nebo se dohodneme na vrácení poměrné části uhrazené ceny.

5. Závěr reklamačního řízení

O výsledku reklamačního řízení vás budu informovat písemně prostřednictvím e-mailu.

Pokud bude vaše reklamace uznána jako neoprávněná, obdržíte podrobné vysvětlení důvodů zamítnutí.

5. Kontakt

Pro veškeré dotazy týkající se reklamací se na mě můžete obrátit prostřednictvím e-mailu: info@martinulc.cznebo na adrese: Martin Ulč, Goldscheiderova 2881/11, 301 00 Plzeň, Česká republika.

Poslední aktualizace: 20.11.2024