Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky (dále jen 'obchodní podmínky') upravují vztahy mezi vámi jako objednatelem a mnou jako poskytovatelem služeb (Martin Ulč, IČ: 07261489) při uzavírání smluv o poskytování služeb prostřednictvím těchto webových stránek.
1. Definice
Pojmy používané v těchto obchodních podmínkách mají následující význam:
- Smlouva o poskytování služeb: Smlouva mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřená prostřednictvím internetových stránek.
- Poskytovatel: Martin Ulč, se sídlem Goldscheiderova 2881/11, 301 00, Plzeň, Česká republika, IČ: 07261489.
- Objednatel: Fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá smlouvu o poskytování služeb s poskytovatelem.
- Služby: Služby poskytované poskytovatelem, zejména programování, kódování, testování, poradenství a další související úkony.
2. Uzavření smlouvy o poskytování služeb
Uzavřením smlouvy o poskytování služeb se poskytovatel zavazuje poskytovat objednateli služby dle dohody a objednatel se zavazuje uhradit cenu za služby poskytovatele. Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky služeb ze strany poskytovatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služeb bez udání důvodu.
3. Ceny a platby
Ceny služeb jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatele a jsou konečné. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny měnit. V případě, že dojde ke změně ceny po uzavření smlouvy, je cena platná při uzavření smlouvy. Platba za služby je možná bankovním převodem nebo jinými způsoby uvedenými na webových stránkách.
Platba za služby je splatná do 14 dnů od data vystavení faktury, pokud není ujednáno jinak. V případě, že objednatel neuhradí fakturu včas, má poskytovatel právo účtovat objednateli úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Tento úrok bude účtován až do úplného splacení dlužné částky.
4. Poskytování služeb
Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby objednateli v dohodnuté lhůtě a kvalitě. Poskytovatel je povinen informovat objednatele o průběhu plnění služeb a případných překážkách, které by mohly ovlivnit dohodnutý termín dodání.
Dodací lhůty a dostupnost uvedené v ceníku nebo na webových stránkách mají pouze orientační charakter a nejsou závazné. Skutečný termín dodání závisí na včasném a úplném předání specifikace, všech potřebných podkladů a jejich schválení ze strany objednatele. Tyto skutečnosti mohou ovlivnit konečný termín dodání. Práce jsou vykonávány výhradně v rámci běžné pracovní doby uvedené na webu poskytovatele, mimo víkendy a státní svátky, není-li ujednáno jinak.
5. Odstoupení od smlouvy
Objednatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb do zahájení poskytování služeb bez udání důvodu. Po zahájení poskytování služeb lze od smlouvy odstoupit pouze v případě závažného porušení povinností poskytovatele. Pro odstoupení od smlouvy může objednatel využít formulář, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele nebo prostřednictvím e-mailu info@martinulc.cz. Při oprávněném odstoupení od smlouvy je poskytovatel povinen vrátit objednateli poměrnou část uhrazené ceny, která odpovídá neprovedeným službám. Výše vrácené částky bude vypočtena na základě množství skutečně poskytnutých služeb vzhledem k celkovému rozsahu dohodnuté služby. Při výpočtu bude brán ohled na hodinovou/měsíční sazbu stanovenou ve smlouvě.
6. Záruka a reklamace
Poskytovatel poskytuje na své služby záruku v délce 12 měsíců, pokud není ujednáno jinak. Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené běžným užíváním služeb. Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu po zjištění závady. Při uplatnění reklamace je objednatel povinen dodržet reklamační postup zveřejněný na webových stránkách poskytovatele.
7. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje objednatele jsou zpracovávány v souladu se zásadami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách poskytovatele. Objednatel souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely plnění smlouvy o poskytování služeb a pro marketingové účely.
8. Podmínky poskytování podpory a služeb v rámci členství
V rámci členství „Start“, „Partner“ a „Individual“ jsou zákazníkovi poskytovány služby v rozsahu definovaném v popisu jednotlivých tarifů dostupném na webových stránkách poskytovatele. Pokud není ujednáno jinak, platí následující podmínky:
- Zákaznická podpora (např. běžná komunikace, dotazy, provozní záležitosti) je poskytována e-mailem v pracovních dnech od 09:00 do 17:00. Nepokrývá technické zásahy, analýzy ani konzultace.
- Technická podpora je poskytována v pracovních dnech od 12:00 do 17:00. V tarifu Partner zahrnuje až 4 hodiny technických úkonů měsíčně. V tarifu Individual je rozsah a forma podpory stanovena individuální dohodou.
- Zpracování požadavků probíhá výhradně na základě písemného zadání prostřednictvím e-mailu nebo jiného dohodnutého kanálu. Ústní zadání nejsou považována za závazná.
- Doba reakce na běžné požadavky je obvykle do 2–3 pracovních dnů, v případě prioritní podpory dle podmínek daného členství (např. do 48 hodin u Partner tarifu).
- Po překročení časového limitu zahrnutého v rámci členství budou další práce účtovány dle platného hodinového sazebníku, pokud nebylo dohodnuto jinak.
- Nevyčerpané hodiny se nepřevádějí do dalšího období, pokud není ve smlouvě stanoveno jinak.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. Smlouva o poskytování služeb se řídí obchodními podmínkami platnými v době jejího uzavření.
Poslední aktualizace: 01.01.2025
Moje podmínky jsou transparentní. Stejně jako naše partnerství.
Pracuji výhradně na Smlouvu o dílo s pevnou cenou, protože věřím v jasné dohody. Pokud hledáte předvídatelného partnera, domluvme si strategický hovor.